methodos-getfit

Α. ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Το 10 10 getfit είναι μια υψηλής έντασης, αργής κίνησης, ατομική προπόνηση με βάρη που πραγματοποιείται σε 30 λεπτά, μια φορά την εβδομάδα.

ΜΥΕΣ

Ο στόχος είναι η αύξηση της μυϊκής μάζας (καθώς μετά την ηλικία των 30 έχουμε απώλεια μυϊκού ιστού, περίπου 250 γραμμάρια ανά έτος). Η  απώλεια της μυϊκής μάζας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της λειτουργικής ικανότητας καθώς και σε διάφορα προβλήματα υγείας όπως  παχυσαρκία, διαβήτη, οστεοπόρωση, χρόνιους πόνους, κ.α. Αντιθέτως η αύξηση της μυϊκής μάζας ενισχύει το μεταβολισμό, αυξάνει την στήριξη  και την καρδιοαναπνευστική ικανότητα.

Η έντονη προπόνηση μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των μυϊκών ινών (Van Linge 1962, Reitsa 1969, Gonyea et al 1986, Antonio and Gonyea  1993). Η έντονη προπόνηση με βάρη προκαλεί σχίση κατά μήκος των γλυκολυτικών ινών ταχείας συστολής τύπου IIβ και επομένως αύξηση του  αριθμού των μυϊκών ινών.

Επιπροσθέτως, η προπόνηση προκαλεί υπερτροφία των μυϊκών ινών, αυξάνοντας τον αριθμό των μυοϊνιδίων. Φαίνεται πως όταν τα μυοϊνίδια αποκτήσουν ένα κρίσιμο μέγεθος, ανοίγουν ή διασχίζονται κατά μήκος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη νέων σαρκοσωληνικών συστημάτων και τη σύνθεση νέων μυονηματίων που οδηγούν στην αύξηση της μυϊκής δύναμης (Goldspink, 1983). Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η αύξηση αυτή εξαρτάται κυρίως από κληρονομικές καταβολές. (Εργοφυσιολογία Κλεισούρα)


ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (πρωτόκολλο)

Το 10 10 getfit βασίζεται στην τεχνική της Αργής Ελεγχόμενης Κίνησης. Σηκώνουμε το βάρος 10 δευτερόλεπτα προς κάθε κατεύθυνση με μια συνεχή, ομοιόμορφη κίνηση μέχρι τη μυϊκή εξάντληση (είναι το σημείο όπου «κολλάει» η κίνηση, δεν μπορούμε να σηκώσουμε ή να σπρώξουμε άλλο το βάρος).

Κάνουμε ένα σετ 4-7 επαναλήψεων σε κάθε μηχάνημα, 7 συνολικά ασκήσεις ολοκληρώνουν την προπόνηση.

Μετά την προπόνηση πρέπει το σώμα να ξεκουραστεί 3-7 ημέρες ανάλογα με τον οργανισμό και την ένταση της προπόνησης. Η ξεκούραση είναι πολύ σημαντική για την αποκατάσταση των μυών.

Για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων του παραπάνω προγράμματος, η άσκηση πραγματοποιείται πάντα υπό ατομική επίβλεψη η οποία εξασφαλίζει την μέγιστη απόδοση, την σωστή τεχνική και την αποφυγή τραυματισμών. Για την επίτευξη των ίδιων στόχων η προπόνηση πραγματοποιείται σε ήρεμο περιβάλλον(link). Τέλος η χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού MedX εξασφαλίζει εκγύμναση σε λειτουργικά πρότυπα κίνησης www.medxonline.com


ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ;

  1. Είναι ασφαλέστερο καθώς μειώνει τις δυνάμεις που μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό στις αρθρώσεις, στα οστά, στους μύες και τους συνδετικούς ιστούς.

  2. Δεν έχουμε την βοήθεια της ορμής ή της βαρύτητας κι έτσι οι μύες δουλεύουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και με το μέγιστο ποσό των μυϊκών ινών.


ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η αυτοσυγκέντρωση αποτελεί βασικό παράγοντα για να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Η προπόνηση είναι πάντα ατομική, η θερμοκρασία είναι ελεγχόμενη στους 20 βαθμούς, το περιβάλλον είναι πολύ ήρεμο και ο προπονητής ο καθρέφτης σας. Παρατηρεί και καθοδηγεί την προπόνηση έτσι ώστε οι ασκήσεις να εκτελούνται με το σωστό τρόπο και την κατάλληλη ένταση και μετρά την πρόοδό σας.


ΜΕΣΗ & ΑΥΧΕΝΑΣ

Η οσφυϊκή (μέση) και η αυχενική (αυχένας) μοίρα της σπονδυλικής στήλης είναι από τα πιο ευαίσθητα σημεία του σώματός μας και δέχονται μεγάλη καταπόνηση με την καθιστική ζωή.

3 από τα 6 μηχανήματα του κέντρου 1010getfit εξειδικεύονται στα σημεία αυτά, απομονώνουν και ενδυναμώνουν τους μύες που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη. Έτσι, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αυξάνοντας τη στήριξη συντελούμε στη θεραπεία του, αν δεν υπάρχει είναι μια καλή πρόληψη για πιθανά μελλοντικά προβλήματα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Κέντρο εξατομικευμένης προπόνησης.
Διεύθυνση: Ρόδων 5 Δροσιά
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλ.: 694 29 27 030